Zamknij

Seniorzy wybrali się na wycieczkę do Karpacza

09:34, 08.05.2023 . Aktualizacja: 21:53, 14.05.2023
Skomentuj

47 członków i sympatyków Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów w Ostrzeszowie wzięło udział w kwietniowej wycieczce do Karpacza.

Zwiedziliśmy Kowary, a w nich Ogród Miniatur, jak również Karpacz, Karkonoskie Tajemnice, Świątynię Wang, Muzeum Sportu i Turystyki - relacjonuje Wiktoria Mak, prezes Zarządu Rejonowego PZERiI w Ostrzeszowie. - Zakwaterowani byliśmy w Hotelu Mieszko w centrum Karpacza. Kto chętny mógł sam zwiedzać Karpacz po obiadokolacji. Mieliśmy wymarzoną pogodę. Pięknie było widać Śnieżkę na której szczycie leżał śnieg. Wjazd na Śnieżkę był zamknięty, ale co odważniejsi weszli na jej szczyt. Czynny był tor saneczkowy, niektórzy skorzystali z przejażdżki. Zwiedzaliśmy kościoły, muzea i zabytki. W Szklarskiej Porębie zwiedzaliśmy Wodospad Szklarki. Odwiedziliśmy Hutę Julia, w której to powstawały piękne arcydzieła szklane. W ostatnim dniu zwiedzaliśmy Cieplice, jak również skorzystaliśmy z Term Cieplickich.Wszystkim uczestnikom wycieczki i Firmie TRANS Pacyna z Czajkowa serdecznie dziękujemy za mile spędzony czas.

(.)

Co sądzisz na ten temat?